Astray
Registrierter Benutzer
Wie siehts eigentlich mit dem Interview aus?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Black Clouds & Silver Linings Pre-Order
Dream Theater's Latest Progressive Metal Masterpiece
Includes "A Rite Of Passage" & "Wither"
Dream Theater return with Over 70 Minutes of New Music
DELUXE COLLECTOR'S EDITION BOX SET: $132.00 BUY NOW
Price INCLUDES shipping via Priority Mail for all domestic U.S. customers!
Pre-order this configuration and receive an exclusive code to download 5 of the newly recorded cover songs. 1 track per week will be released, beginning on 5/19, leading up to album release. You'll hear them first!
* Find a SILVER TICKET and Win a MEET & GREET with the Band!
* 3-CD Special Edition Set Includes Album, Instrumental Mixes and 6 Newly Recorded Cover Songs
* Limited Edition Audiophile 180-Gram Double LP Set with Exclusive Artwork from Hugh Syme
* Black Clouds & Silver Linings "Producer's Edition" Disc Includes Isolated Audio Tracks of the Entire Album (This Bonus Disc Only Available in Tthis Set)
* Limited Edition, Numbered Lithograph by Legendary Artist Hugh Syme. 100 Lucky Winners will Find a Litho Personally Signed by the Artist!
* Computer Mouse Pad, Exclusively Available with Box Set
* Packaged in a Silver Foil Embossed Black Velvet Box.
SPECIAL EDITION: $21.99 BUY NOW
Dream Theater's Latest Progressive Metal Masterpiece in a 3-CD Deluxe Edition includes:
* 6 Newly Recorded Cover Songs
* Instrumental Mixes of the Entire Album
* Expanded Artwork and Packaging
DOUBLE LP: $27.49 BUY NOW
180-Gram Double LP Set: The vinyl is of the highest audiophile quality and pressed in Germany.
STANDARD: $15.99 BUY NOW
Dream Theater return with Over 70 Minutes of New Music
. ich habe den tag kommen sehen wo ihnen irgendwann mal die ideen ausgehen
Mit einem x-beliebigen, mit Google gefundenem Umrechner kommen 132 Dollar auf 100.45662100457 Euro. Auch wenn dieser Umrechner vieleicht nicht ganz aktuell ist glaub ich nicht dass es am Kurs liegt.Wie steht denn der Dollar- Euro Wechselkurs zur Zeit?
Metal im Allgemeinen und Metallica im Besonderen ziehen mir rein gar nix aus der Hose. Und das gilt auch für die Number_Of_The_Beast_Scheibe von Iron Maiden (naja, wohl eher Hard-Rock) , es sei denn, es ist das DT-Cover .Ä
Um auf den Punkt zu kommen, wollte ich mal wissen, wie Fans von anspruchsvollerer Musik zu Metallica stehen.
Übrigens gibt es jetzt exklusiv das neue Video von A Rite Of Passage:
http://www.roadrunnerrecords.co.uk/page/News?news_id=77081