Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Ein bisschen Kleber reingepupst - unqualitativ und schlampig - ohne große Besserung.
Das erhalte ich nach über einem Monat Wartezeit von Gibson:
Anhang anzeigen 167626
Ich weiss nicht mehr was ich sagen soll oder tun soll :/ Am liebsten würd ich persönlich hinfahren und den entsprechenden Personen mehr als auf den Fuß treten.
Hello XXXX,
I regret to hear about the situation; my apologies that the repair did not work out as expected.
The glue did however simply not hold as well as it should, nothing more, nothing less. We would like to have the guitar returned once more, as this should be fixable still by us. We cannot replace the guitar for a new one if we still see the possibility to repair the guitar.
I have made a new RMA, which is XXXX.
I have CCd the dealer in this email, so that they are aware of the situation also.
I will send the dealer a new PDF to have the guitar picked up from them.
Kind regards,
XXXX