Erschdns mussich jedzerd ämall dem Honichschbinnerle zugeschdimm gedu - wemmer scho in Nämberch wohnd, dann sollerd mer dess aaber aach wiss!
Jetzt wollte ich Google Maps nach "Wördsburch" befragen und bin zu keinem Ergebnis gekommen.
Zwäddns liebes Fildsdierle, hässde besser nur geguuchld (nedd gemäbbd), dann häddsde alles Mööchlich find gedu gekönnd - Z.B dess:
"Asterix un di Wengert-Scheer" - des is jetz also di Vorgschicht vo unnerer Drilochie: Der Asterix, der Obelix un di ganse Baggaasch komme nämlich eichendlich aus Campus Hätzfeldia, unnerm heudiche schönne Schdädtle "Heidingsfeld".
Wie also der Asterix un der Obelix erschd emål Wördsburch håmm reinich müss vo lauter mafiöse Dreggsägg, woher also der Mädschigg-Schobbe eichendlich kümbd, wo's di beste Winzermäster un Mästerwinzer geit, wie Wördsburch unbeuchsam geworde is geeche di Besatzer, wie's also dazu komme is, dass unner Wördsburch di Hauptschdådt vo gans Meefrångn håd werd gekönn - des ölles steht in unnerer vierden Gschicht, di wo eichendlich di öllererschd Gschicht is!
Wie alles begann - se schdorri biefohr - na, wie's hålt åågfange håd, Dunnerkeil!
Zu meiner äächene Schand mussich aber gdschdee, dessich nur di erschdn drei Bänd vo Assderiggs uff Meefrängisch habb - wärdd allso Zeid, kullduurdechnisch nachzuleechn. Aawer ich kumm vom Deema abb.
Ich wess nedd, wo genau mer Wessdmiddlfrangn logalisier muss, aawer ä Faargemeinschaffd werder jawol zammbringe so wies aussichd - alldi Häschbrugger und Nämbercher - Allmächd, gibbdsn doherinn üwerhaubd Kenn aus Fädd? Am bessdn middm Väschdärger vo Metz ...