Armin H.
NP Custom Guitars
Okay, es ist auch mal an der Zeit, dass ich mich bekenne. Ich bin aach so a Frankforder Werschtsche, im Berliner Exil. In Frankford bin isch awwer blous geborn, gelebt habb isch in Karbe unn Rodgau, da wo die Monotones herkomme. "Hamburgs heller Stern versinkt, wenn der Fischmarkt erst nach Handkäs stinkt. Erbarme, die Hesse ..."
Awwer jetzt kommt erst der Hammer: Der Onkel von meiner Omma, also nämlich mein Urgroßonkel, war der Wetterauer Landtierarzt und Mundartdichter Peter Geibel (1881-1901), Mein schinste Gruß dr Wearreraa. Die zwaa Gedischtbändsche gehörn oafach in jede gud sontierte Bibliothek. Jetz wisst ehr aach wo isch moi Prosa herhabb, isch habb se nämlisch im Blut.
Awwer jetzt kommt erst der Hammer: Der Onkel von meiner Omma, also nämlich mein Urgroßonkel, war der Wetterauer Landtierarzt und Mundartdichter Peter Geibel (1881-1901), Mein schinste Gruß dr Wearreraa. Die zwaa Gedischtbändsche gehörn oafach in jede gud sontierte Bibliothek. Jetz wisst ehr aach wo isch moi Prosa herhabb, isch habb se nämlisch im Blut.